środa, 30 stycznia 2008

Inna interpretacja prawa w zleżnosci od sytuacji

Jest sobie firma X, firma X sprzedaje usługi, firma X ma też program partnerski.

Mam w firmie X dwa założone dwa konta klienta, jedno jako osoba fizyczna, drugie jako firma. Gdy próbowałem przenieść usługi z konta osoby fizycznej na koto firmy, kazano mi podpisać umowę cesji (samemu ze sobą). Okazało się że, ja to nie ja, ze ja to dwie różne osoby.

Dobra niech tak będzie pomyślałem.

Ale teraz to mnie wnerwili... skoro wg nich ja to dwie różne osoby, i muszę podpisywać umowę sam z sobą, to uznałem, ze sam mogę zarabiać na programie partnerskim na polecaniu usług samemu sobie...

No niestety... tu sie okazało, że jednak nie, dostałem maila, że jednak jestem tą samą osobą Jak przyszło co do czego i zechcieli mi dać nagrody z programu partnerskiego.

Zadałem im teraz pytanie, co oni na to że raz jestem tą samą osobą, a raz nią nie jestem... czekam mna odpowiedź, choć wątpię , że będzie. No i mam nadzieję, ze mi w końcu przeniosą usługi bez podpisywania bzdurnej umowy cesji samemu z sobą.

Brak komentarzy: