środa, 30 stycznia 2008

Pochłonięci grami.

W trakcie gry ujawnia się nasz charakter bez osłonek. Owidiusz


Taki skrypcik sobie ostatnio napisałem do wyświetlania cytatów... taki mi się wyświetlił, gdy wkleiłem coś o zarabianiu na grach.

Nie bez powodu zwrócił moją uwagę, wcześniej doszedłem do podobnego wniosku. Grałem jakiś czas temu w internetową gierkę, poznałem tam kilka osób... ale starałem się to traktować jak zabawę.

Obserwowałem jednak, że nie dla wszystkich to jest zabawa. Niektórzy zwyczajnie tym żyli... a co ważne traktowali to jako część swojego życia.

A skąd to wiem?

Kiedyś znienacka zaatakowałem moją znajomą :) i tu zonk, do dziś się do mnie, za to nie odzezwała...

Powiedziałbym więcej niż Owidiusz, gra to esencja charakteru... a co z tym idzie działa silniej niż życie.

Brak komentarzy: